11 Şubat 2008

HOSGELDIN ZEYNEP'cigim

Sonunda Zeynep'cigimin pastasini yapabildim 40'i cikmadan :) Dunya guzeli Zeynep'cigim, maasallah oyle tatli, oyle guzelsinki bakmaya doyamadim fotograflarina. Dilerim birgun bir yerlerde ayni havayi teneffus etmekte nasip olur, o zaman NiNo teyzen sana bu yaptigi pastalarin tadinada baktirir. Iyi ki dogdun kucuk melek. Ailene, cevrene hep nese sac emi, hep gulumse, hic kotuluk olmasin senin dunyanda, saglikli mutlu hayirli, uzun bir yasam diyorum sana. Arnavutluk'ta bir teyzen oldugunu unutma emi minik kuzu. Veee... canim Lama'cigim, ilk Zeynep'in haberini aldigimda cok heyecanlanmistim, zaman su gibi akti gecti, cok sukur saglikla kavustunuz birbirinize. Ne mesafelerin onemi var ne yuzyuze olmayisimizin, sen benim kalbimde bir yerlere cok cok oncelerden yazilmissin zaten. Oyle olmasa bu kadar severmiydim seni ;) Yavrunuzla saglikli, uzun bir yasam diliyorum size ailecek. Hep mutlu olun emi. Bir gun pastalarimin tadinada bakarsiniz insaallah :) Arnavutluk'tan kocaman sevgiler, taaaaaaaaa Amerika'ya...
Pastamizin tarifine gelelim simdi. Cok zor degil korkmayin. Kaliplariniz varsa kolay. Iste tarif...
MALZEMELER
Hazir pandispanya
1 Paket krem santi
200 gr. Sut kremasi
Sivi karamel
Damla cikolata
Beyaz seker hamuru
Pembe gida boyasi
Sut
YAPILISI
Hazir pandispanyanin her katini sutle cok hafif bir sekilde nemlendirin. Krem santiyi, sut kremasi ile cirpip, buzdolabinda biraz donmasini saglayin. Pandispanyanin her katina biraz krema surup, sivi karamel sikin ve cikolata parcalarini serpistin. Pastanin en ust katina cok ince bir tabaka halinde krema surun. Beyaz seker hamurunu cok ince olmayacak sekilde acin ve dikkatlice pastanin uzerini kaplayin. Kalan seker hamuruna, kurdan ucu ile pembe gida boyasi serpistirin ve iyice yogurup, merdane yardimiyla acin. Harf kaliplarla isim yazip, degisik kaliplarla pastanin uzerini susleyin. Seker hamurlu pastalari kesinlikle buzdolabina koymayin, nemlenme yapiyor. Disarida servis yapana kadar bekletebilirsiniz.
AFIYET OLSUN

37 yorum:

Adsız dedi ki...

Zeynepcikkk, hoşgelmiş... Nihan ne güzel olmuş pasta.

Benim çocuuum oluncada yapıcanmı?? :)))

öpüyom şekerim.

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Zeynepcikkk, hoşgelmiş... Nihan ne güzel olmuş pasta.

Benim çocuuum oluncada yapıcanmı?? :)))

öpüyom şekerim.

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

Nino teeze,
daha yeni uyandim kahvalti bile yapmadim ama pastamdan yedim :)
Ellerine saaaaglik!

ozlemhan dedi ki...

Nihancım zerrin gibi bende istiyorum benim çocuğum olunca.canım benim okadar güzel yüreğin varki hiç kimseyi unutmuyorsun herkesi mutlu etmek için çabalıyorsun. canım benim sen gel yeterki nihan marka çikolatada yaparız

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Sen yeter ki çocuk yap,hepimiz yaparız sana pasta misim zerrinim:))


Ya ninoo sana söylemek istediklerimin hepsini yazdım msnden :D nolcak şimdi hihihih:)

Canım ellerine sağlık,ben perşembe günkü pastanıda dört gözle bekliyorum hhihihih(bu kadar yüzsüz biri olamaz:D )

Ferah Gülşen dedi ki...

Nino'cuğumm, Hoşgelmiş Zeynep. Ömrü uzun ve huzurlu olsun. Şansı da bol olsun. Eline sağlık. Pastada harika. Sevgiler,

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Nihancığım pasta harika olnuş.Tadına bakılamasa bile hangi niyetle yapılması önemli bence.Düşünceli arkadaşım ellerine sağlık...

Hilal KAYA dedi ki...

canım ne kadar ince, ne kadar düşüncelisin, taaa oralardan yetişmişsin pastanla.. ellerine sağlık...
zeynepciğe de anneciğiyle ve babacığıyla mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum..
sevgiler...

ESRA dedi ki...

hımm ellerine sağlık nihan,pasta gerçekten güzel görünyor insanın bebek olası geliyor ya bide teyzeside sen olunca ohh neden olunmasınki:)sevgiyle kal ellerine sağlık...

Disalce dedi ki...

amanda aman....hoşgelmiş zeynep...teyzeside ne güzel pasta yapmış.....

insanın çocuk olasımı geliyor yoksa çocuk doğurasımı bilemiyorum....ellerine sağlık ninom pastan süpper...

lezzetlilerim dedi ki...

Zeynepcik iyiki doğdu. Allah ona bir ömür boyu Nino teyzesinin pastasını yedirir inşaallah. Sevgiler

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Nino'mmmmm,
Hem Zeynep hoşgelmiş, hem de sen yine harikalar yaratmışsın canımmm:))
Ne kadar zarif bir pasta olmuş, bayıldım, Zeynep'ciğe yakışır bir pasta gerçekten:))

Ellerine sağlık canım,

Sevgiler kocaman kocaman.....

emineninemekleri dedi ki...

Nihancim pastan muhtesem herzamanki gibi ama lokmalarindan parmak yedirtir canim, ellerine saglik. Rabbim ellerine zeval vermesin.

Sevgilerimle Emine

Adsız dedi ki...

nihancığım ellerine sağlık.artık eskisi kadar giremiyorum net e.belki biliyorsundur,iz artık diyarbakırdayız.bir isteğin olursa yollarım canım.biz seninle ilk yorumcularız şekerim.yerin ayrı..çok öptüm.görüşürüz...

meleginmarifetleri dedi ki...

ninocum süper bir pasta olmuş canım ellerine sağlık canım Zeynep bebişe hoşgeldin diyorum sevgilerimle

Mutfak Havlusu dedi ki...

bizim dünyamıza hoşgeldin
bakalım memnun kalıcakmısın:)


bu arada adaşmışız oh ne güzel nihancım şimdi bende sahiblensem olurmu bu pastayı:))
doğumgünüme çok var ama diş ağrısından yanağı şiş halde biri için azbuşuk eğlence oluyor işte:)

ellerine sağlık gene güzelliklerden demet sunmuşsun,ufaklığıda Allah analı babalı ve huzurla büyütsün.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

iyiki doğmuş zeynep:)))
canım nino ellerine sağlık,
ne kadar şık bir pasta olmuş...
çok zarifsin:)
öpüyorum

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

hoşgelmiş zeynep bebek...pastada muhteşem olmuş ellerine sağlık canım...sevgiler

aNNePeRi dedi ki...

Ninoooo çok cici bu pasta tam prenseslere göre :)
ellerina sağlık

Selcen Şenocak dedi ki...

Çok güzel bir pasta olmuş ellerine sağlık canım bak unutma bende isterim:)
Sevgilerimle...

sevdamavisi dedi ki...

Nihancığım,
ne güzel, yürekten şeyler yazmışsın küçük Zeynep için. Ben de hoşgeldin diyorum miniğe. pasta da çok güzel olmuş ellerine sağlıok. sevgiler..

SOFRAM dedi ki...

Canım pek güzel olmuş bu pasta ellerine sağlık. Minik Zeynep'e de yaşamı boyunca güzel günler mutluluklar...
Sevgilerimle...

inci dedi ki...

canım yine nefis bir pasta hazırlamışsın...zeynep bebek hoşgelmiş:)kocaman sevgiler...

Adsız dedi ki...

günaydın canım..
hoşgelmiş bu dünyaya zeynepçik.mutlu olur inşallah ömür boyu.teyze olmak nasıl bişey bilemiyorum canımın içi..anne yarısı diyolar ya bende bacı yok...
pastan da çok şirin.ileride bol bol yapıp yedirirsin artık..sevgiler.
asotu.blogcu.com

Neşeli Sesler dedi ki...

Hoşgeldin Zeynep
Nino teyzen bak sana neler yapmış ama sen küçüksün şimdilik biz yesek kızmazsın dimi?

Adsız dedi ki...

hoş geldin zeynep pastan çok güzel olmuş 40 güne değmiş yani :)

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Nihan'cığım,

Hoş gelmiş Zeynep bebek. Ona annesi, babasıyla sağlıklı, mutlu uzun bir ömür diliyorum canım.

Eee! Zeynep'e de böyle güzel bir pasta gerekirdi ki onu da NİNO teyzesi hem de ne güzel yapmış. Ellerine sağlık canım. Çok çok güzel olmuş.

Sevgilerimle,

Aynur dedi ki...

hosgeldinnn zeyneppp

eline saglik ninocum

Sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Nihancığım ne kadar incesin kimseyi unutmuyorsun :) harika bir pasta olmuş uzun ömür diliyorum Zeynep'e

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık nino teyzemmm nefis olmuş
yapma böyle bak hepimiz sıraya gireceğiz bizde isterizzzzzzzzzz

Bir Anne dedi ki...

mmm, nefis olmus bu pasta. Zeyno sansli, kitalar otesinden yapiliyor pastalari. Hosgelmis dunyaya minik kiz:)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık ninocum
Zeynep doğuştan şanslı çok tatlı yüzlerce teyzesi var:)

LeYYa dedi ki...

ninom sayende lamanın neden bizi beklettiğini öğrendim)sağol.sünnet olayını benden dinleme istersen,çünkü minik oğluna hiç kıyamazsın o zaman ninom))tmm ben biraz abartıcı oğlum da çok canına düşkün olabiliriz))ama kolay iş deyipte kimseyi de kandıramam.biz lokal anesteziyle yaptırdık.genel de olsa önemli olan olayın sonrası o zamana kadar da uyutamazsın))yani büyük bir sabır imtihanı bu iş vesselam.herkes kendinden birşeyler veriyor..tek önerim kışın yaptırmaman olabilir.Allah kolaylaştırsın inşllh .lokmalar da tam lokmalık)

Cafe Gusto dedi ki...

Nino hızına yetişilmiyor valla.Zeynep'cik hoşgelmiş ama teyzesi de pek hoş bir pasta yapmış.Ellerine sağlık.sevgiler...

Zeynep dedi ki...

Nino ellerine sağlık gerçekten canım. nasıl yetişiyorsun bunca şeye.

yaban mersini dedi ki...

sevgili nihan ne güzel pastalar yapıyorsun artık yaa,hayran hayran seyrediyorum,çok beğendim bunu pembeler ,beyazlar,bu arada bu harf kalıplarını nerden aldın..çok güzeller.slmlar..

Adsız dedi ki...

ben bi evleneyim çocuk yapayım bende isterim zerrinden neyim eskik
ellerine sağlık
canım
kocaman öptümm