6 Ekim 2010

ŞEFTALİLİ BİSKÜVİLİ PARFE


Artık havalar soğudu ama bu sezonun son parfesinide geçen hafta yaptım ve afiyetle yedik. Şeftali bence çok yakışıyor parfeye. O yüzden herkes kesinlikle şeftalili parfe denesin derim. Parfenin üzeri çok boş gelince, bende su bardağı kapağını koydum üzerine :) Şirin bir görüntü oldu ama değil mi :)))


MALZEMELER
5 adet küp küp doğranmış şeftali
2 paket krem şanti
1 su bardağı süt
1 paket süt kreması
1/2 su bardağı pudra şekeri
İri kıyılmış ceviz ve fındık
1 paket piknik bisküvi (küçük küçük parçalanmış)

YAPILIŞI
Süt ve krem şantiyi iyice çırpın ve diğer malzemeleride ekleyp iyice karıştırdıktan sonra, kalıba dökün ve bir gün boyunca dondurucuda dinlendirdikten sonra servis yapın.

AFIYET OLSUN

8 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuş bayılırım parfeye ellerine sağlık canım
sıcacık sevgiler gönderiyorum sana

Unknown dedi ki...

Yerim ben o burnu havada kediyi. Nino'cum ne tatlı o öyle ya..
Parfeye ne yazsam bilemedim. Çok güzel görünüyor.

lezzet sefasi dedi ki...

Nefis gorunuyor , hani insanin catalini uzatasi geliyor.
su bardagi kapagida pek siirnmis :))
Sevgiler,
Sefa

Nehir Butik Pasta dedi ki...

ninocum ellerine sağlık
havalar iyice soğumadan yapmak lazım,çok güzel görünüyor

YeMeK vAkTi dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık

umutluhayat dedi ki...

mımmmm enfes ellerinize sağlık.böyle bir lezzet kışında seve seve yen ir

Adsız dedi ki...

merhaba arkadasim ellerine saglik sahane olmus parfe
eger kabul edersen seni sayfama eklemek istiyorum
sevgilerimle
ugurbocegi1
leyla

NESLiiCE dedi ki...

tarifler cok güzel ellerinize saglik