20 Haziran 2007

NISAN KURABIYELERI



Bu kurabiyeleri hepimiz cok sevdik. Gercektende nisan kurabiyesi gibi oldu. Kurabiyelerin tarifini Isil'cigimin sayfasindan aldim, evdeki malzemelere gore biraz degistirdim ve iste tadida goruntusude super olan nisan kurabiyelerim. Kesinlikle super oluyorlar tavsiye ediyorum, mutlaka deneyin...

MALZEMELER

250 gr. Oda Sicakliginda, Kup Kup Dogranmis Margarin
1 Su Bardagi Pudra Sekeri

1 Paket Misir Nisastasi

1 Adet Orta Boy Oda Sicakliginda Yumurta
1 Paket Vanilya
1 Paket Kabartma Tozu
Aldigi Kadar Un

Pembe Seker Hamuru ve Gumus Seker

YAPILISI

Bir kapta margarin, yumurta, vanilya ve kabartma tozunu karistirin. Daha sonra pudra sekeri, nisasta ve unu eleyerek ekleyin. Yapismayan, puruzsuz bir hamur elde edene kadar yogurun. Bir sure buzdolabinda dinlendirdikten sonra, merdaneyle acarak, kalp seklinde kalipla kesin. Yagli kagit serilmis firin tepsisine dizin ve onceden isitilmis 175 derece firinda 10-15 dakika pisirin. Soguyan kurabiyelerinizin uzerini seker hamuru ile kaplayip, gumus sekerlerle susleyip, servis yapin.

AFIYET OLSUN

5 yorum:

Kübra dedi ki...

Nihan ablacım.. hoşgeldin tekrardan..
yine birsürü güzell yemekler yapmışsın.. ellerine sağlık..
Türkiyeye geliyormuşsun.. hayırlı yolculuklar.. selametle gelirsiniz inşallah.. Allah'a emanet..

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok şık olmuşlar. güzel tariflerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

ben de beklerim:

selin

http://selince.selinozgur.com

Adsız dedi ki...

Canım, bu kurabiyelere bayıldım görüntü harika sen yaptığına göre tadı da öyledir.
kim bilir türkiyeye gelince neler yparsın hamarat arkadaşım benim. ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

yeni bloğunuz hayırlı olsun sizin güzel tariflerinizi artık buradan takip edeceğiz görüşmek üzere ..Giderken kurabiyelerden aldım ..mmmmm müthiş olmuşlaar her zamn ki gibi..Ellerinize sağlık...

NiNo dedi ki...

kubis canim cok sagol guzel dileklerin icin bavulari hazirlamaya basladik gelicez iki gun sonra ins optum cok

selin cok sagol canim ziyaretin icin tum guzellikleri paylasmak uzere

yesimcim canim bitanem valla yerler ayrildi ama yollar ayrilmadi canim benim daima beraberiz :) opuyorm cokkkkk


yermisin yemezmisin ziyaretiniz icin cok tesekkurler yorumunuzi icinde yeniden gorusmeyi diliyorum sevgiyle


nihan