25 Ağustos 2008

Dis Bugdayi Kurabiyeleri

Dis bugdayi pastamizdan sonra birde dis kurabiyelerini sizlerle paylasmak istedim. Pastaci'nin sayfasinda gormustum bu modeli cok hosuma gitmisti. Sevgili Hanimis'in her zaman yaptigim kurabiyelerinden yogurarak yaptim bu kurabiyeleri. Tadida, goruntusude harika oldu. Bu civil civil kurabiyeleri daha sonra minik posetlere koyup sakladik, dekor olarakta harika oldular.
Malzemeler
Kurabiye Icin
250 gr. Oda Sicakliginda Kup Kup Dogranmis Margarin
1 Su Bardagi Pudra Sekeri
250 gr. Misir Nisastasi
1 Adet Orta Boy Oda Sicakliginda Yumurta
1 Paket Vanilya
1 Paket Kabartma Tozu
Aldigi Kadar Un

Suslemek Icin
Pembe ve Beyaz Seker Hamuru
Cop Sis Cubuklari


YAPILISI
Bir kapta margarin, yumurta, vanilya ve kabartma tozunu karistirin. Daha sonra pudra sekeri, nisasta ve unu eleyerek ekleyin. Yapismayan, puruzsuz bir hamur elde edene kadar yogurun. Bir sure buzdolabinda dinlendirdikten sonra, merdaneyle acarak, dis seklinde kalipla kesin. Cop sis cubuklarini sekillendirdiginiz hamurlara saplayin ve yagli kagit serilmis firin tepsisine dizin. Onceden isitilmis 175 derece firinda 10-15 dakika pisirin. Soguyan kurabiyelerinizin uzerini seker hamuru ile fotograftaki gibi kaplayarak susleyin.

AFIYET OLSUN

Kurabiyelere sekil vermek icin bu kalibi kullandim. Sizde almak isterseniz www.pastamalzemeleri.com dan alabilirsiniz...

28 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Ne kadar sevimli olmuşlarrrrrrrr,kıskandım yani:P
Ellerine sağlık kuşum:)

neseersoy dedi ki...

ellerine sağlık ne kadar cici olmuşlar.
bu arada minik meleğininde dişi hayırlı olsun :-))
sevgilerimle

Esin... dedi ki...

Ninocum bebişinin dişi hayırlı uğurlu olsun. Kurabiyeler çok cici :) Bayıldım. Sevgiler...

pastacirapunsel dedi ki...

Pek şirin olmuşlar bu dişler:)) Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler.....

halenze dedi ki...

ben bunlara bayıldım ne güzel bi düşünce:) çok şekerler. Dişler hayırlı uğurlu olsun:)))

birdutmasali dedi ki...

:))
çok şeker gerçekten..
allah iyi günlerini göstersin.
svglr NuNu

pastatasarım - nesrin tong dedi ki...

NİNOCUMMMMMM...... YERİM BEN O DİŞLERİN ETEKLERİNİ...... NE GÜZEL OLMUŞ.... ELLERİNE SAĞLAK CANIM.... SEVGİLER....

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Allah yerim ben bu minik etekli dişleri:)
Ellerine saglık canımm...

Sevgiler,
Figen Karavaş

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

çok tatlılar yaaa.......

Pasta'nbul dedi ki...

Acaip şirin olmuşlar :) ellerine sağlık.
Didem

Renkli Kurabiyeler - Zülbiye dedi ki...

çok çok çok şirin olmuş. Fırfırlı etek bi harika benim kızımın dişleri çıkarken ben niye yapmamışım diye hayıflandım kendi kendime valla çok beğendim.

birdilimdus dedi ki...

Ninocuğum çok şirirn bu kurbişlerrrr ellerine sağlık canım!!

Sevgiler,
Evren

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım Ninom,
Evine hoşgeldin,
Ananenin seninle dönmediğini okuyunca,senin yerine inan bende yokluğunu hissettim.
Allah ananeciğine sağlıklı uzun ömürler nasip etsin.
Yeğenin Ayşe Pelin çok şanslı,teyzesi onun için nefis mamalar hazırlıyor.Pastadan sonra kurabiyeleride çok beğendim.Gördüğüm en şirin diş bunlar.
Ellerine sağlık.

yeşim dedi ki...

çok zilli bunlar kuşum ya bende isterim dişlerim çıkalı 30 sene oldu ama isterimm

öperim senni özledim görüşemedik bi türlü

Hülya dedi ki...

Ama bunlar çok cici ollmuş.Etekli,çiçekli dişler.Bayıldım...

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Çok tatlı olmuşlar valla insan yemeğe kıyamaz :)
Ellerine sağlık!

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Nino'cugum,
Harikasin, cok sirinler, sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

bayıldım bu dişleree...elelrine sağlık ninocum harika olmuşlar .. ne gzüel bir fikir valla...

yiyenlere afiyet olsun tabiii kıyıp yiyebildiyeseler...

Damak Tadı dedi ki...

Çok şeker olmuşlar bu sevimli dişler..))Elbise ne güzel yakışmış Nino'm..))Hayran kalmamak elde değil canım..)Ellerine sağlık..Güzel günlere her daim..


Öpüyorum yanacıklarından..))

aNNePeRi dedi ki...

ay ninoooooooooo bunlar çok şeker olmuş yaaa :) ellerine sağlıkkk :)

Adsız dedi ki...

Ay bu kurabiyeler çok şeker olmuş ellerine sağlık.Vallahi bayıldım.Bu şekilde kurabiye kalıbın var heralde.elle o şekil verilemez demi......



lezzetmutfağı.....

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Çok cici olmuşlar çok halacıkın ellerine sağlık olsun :))

nino dedi ki...

sevgili lezzet mutfagi
bu tarz kurabiyeleri yapmak icin kalip daha iyi oluyor elle yapmak biraz zor olabilir ama dene istersen sevgiler

butterfly dedi ki...

Mrb Nino ,
Çok sevdim gerçekten harika olmuş,kıskandım bende diş çıkarıcam :))
Sevgiyle.
whiteistcafe.blogspot.com

Pelin dedi ki...

Gördüğüm en şirin diş kurabiyeleri.Çok beğendim.Ellerinize sağlık
Sevgiler

Craft Woman dedi ki...

Şekercim yine süpersin ya maşallah minik meleğine de :) Tatil bitti geldim cicim bu arada bana bir mail yollasana birşey soracağım sana mailini bulamadım ya :(

lezzetyolculugu dedi ki...

Çok cici olmuş bayıldım ellerinize sağlık.Hakikaten süslemede yaratıcılığın sonu yok.

Sevinc dedi ki...

pazar günü 8 aylik kizimin dis bugdayini yaparken bu kurabiyeleri denedim cok lezzetli oldular hatta kizim bile birazcik yedi :) tesekkürler