20 Ağustos 2008

Minik Melegimin Dis Bugdayi Pastasi




Ipek bocegim Ayse Pelin'imin disleri cikali cok oldu aslinda ama dis bugdayini ben Izmir'e gidince yaptik. Hep hayaller kuruyoduk kardesimle nasil pasta yapsak, kurabiyeler nasil olcak diye. Hayallerimizi yavas yavas gerceklestirdik.Turkiye'de malzeme bulmak kolay. Bir mail, bir kargo siparisler kapida. Sagolsun Pasta Malzemeleri'nin sahibesi sevgili Bernacigimda bizde destegini esirgemedi. Siparislerim tam zamaninda geldi, o da bize kargo yapti, bizde kardesimle bir seri imalat olayine girmis olduk. Pastalar yapildida yapildi, tabii cok emek istiyoroyle isler. Annem hemen "hazir alsak be kizim, bosuna yoruluyosunuz" dedi, ama isin zevki kendi ellerinle birseyler yapmak oldugundan biz pes etmedik.


Seker hamurunun tadini sevmesemde, goruntusu hosumuza gittigi icin seker hamurundan vazgecemedik yine. Elinde tek disini tutan bu minik melek benim minik yegenim. Inanilmaz zevkli oldu bu pastayi yapmak bana. Ici bol bogurtlenli bir pastaydi ve gecektende nefisti. Minik melegime dislerinin tek tek dokuldugu 100 yasinida gormesini diliyorum. Seni simdiden cok ozledim minik kizim benim...
MALZEMELER


Hazir pasta tabani


1 paket hazir ahududulu pasta kremasi


Sut


Bogurtlen


Pembe ve beyaz seker hamuru


Inci sekerler




YAPILISI


Pasta tabanini sutle islatin. Kremayi uzerindeki tarife gore hazirlayip, sogutun. Kekin arasina pasta kremasi surup, bogurtlenleri yerlestirin. Kekin ust kismini bogurtlenlerin uzerine kapatin ve ince bir tabaka halinde krema surun. Pastayi buzlukta 5-10 dakika dinlendirdikten sonra, beyaz seker hamuru ile kaplayip, fotografta goruldugu gibi susleyin.




AFIYET OLSUN



PAstanin uzerindeki isimleri yazmak icin bu alfabe kaliplardan yararlandim. Sizde almak isterseniz http://www.pastamalzemeleri.com/ dan siparis verebilirsiniz...

39 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım merhabalar, hoşgeldin evine,tatilde hem hüznü hem sevinci yaşamışsınız, öncelikle başınız sağ olsun, allah başka acı göstermesin.
Canım yeğenin de çok tatlı maşallah, allah sizlere daha nice güzel günlerini görmeyi nasip etsin, öptüm onu tatlı yanaklarından...
Pastası da çok güzel olmuş, ee teyzesi yapar da hiç kötü olurmu ama...Ellerinize sağlık canım...
Canım bizde yeni döndük tatilden, yaz gelince herkes dağıldı ama artık bundan böyle buralardayız, görüşmek üzere öptüm canım, ailecek selamlar...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

CANIM HOŞ GELDİN DİNLENMİŞ VE GÜZEL BİR TATİL YAPIP DÖNMENE SEVİNDİM MİNİK BEBEĞE BENDE SENİN GİBİ UZUN VE SAĞLIKLI BİR ÖMÜR DİLİYORUM MARİFETLİ HALASI OLUNCA BÖYLE GÜZEL PASTALAR TABİKİ YAPILACAK ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ÖZLEMİŞİZ KUCAK DOLUSU SEVGİLER CANIM

Cafe Gusto dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.Diğer dişlerinin de sağlıkla çıkması dileğiyle sevgiler..

Halenze dedi ki...

pasta da pasta olmuş hayatım ya. senin bebenin de uzun saçlı hallerini görürüz inşallah. 32 dişinide görmek cümlemize nasip olur umarım:) çok öptüm senin ve ısırıklık bebişini. sevgilerr.

butterfly dedi ki...

Ninocuuum evine hoş geldin, umarım harika zamanlar geçirmişsindir tatilinde.
Yeğenin de pastası da çok şirinmiş:). Ellerinize sağlık canım..
Sevgilerimleee...
aslı

Adsız dedi ki...

selam..seni tekrar buralarda bulmak ne güzel..teyzesi yaparda güzel olmazmı ? pasta harika olmuş.elinize saglık..
sevgilerimle.
http://hunerlieller.net

Halenze dedi ki...

can�m yaz�y� okudum ba�tan sona ama atlad�m heralde bi yerleri. Olsun senind e k�z�n say�l�r. teyze anne yar�s� senin de olur in�allahhh . dar�s� ba��na in�allah:)

aNNePeRi dedi ki...

Peri çok şeker olmuş ya :)
ellerine sağlık bebeşimmmm :) Bu arada kardeşin sana benziyoooooo :))

Adsız dedi ki...

Allah minik seker kiza saglikli ve uzun ömürler versin. Pasta da cok güzel olmus, ellerine saglik canim.

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

pastanız çok şeker olmuş..tam kızımıza yakışmış..ellerinize sağlık her ikinizinde.
tatlı kızımızında yanaklarından bi ısırık aldım:)..


sevgiler

kirazdünyası dedi ki...

canım ya pasta çok şeker olmuş aynı ayşe pelin gibi,bayıldım :)

saniyesultan dedi ki...

allah analı babalı büyütsün daha büyüdüğünü büyük işler yaptığını görün....Pastada süper....

Adsız dedi ki...

Hayatım hoş geldin, safalar verdin. Minik bebişin bacaklarından ısırırım ben. Allah bağışlasın, allah nazardan korusun. Sağlıklı, huzurlu kocaman kocaman yaşlara gelir inşallah.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canım hoşgeldin... Allah kavuştursun... Minik Pelin'in nice mutluluklarını burdan görürürüz inşallah...

Ayrıca başınız sağolsun...

Bir yoruma ne çok şey yazdım dimi...

Pasta da çok şık olmuş...

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

CANUMMM, hoşgeldinnn..

Çok özledim seni.. iyi ki geldin :)

Bu sırada her zamanki gibi nefis olmuş pasta.. yavrucuğun dişleri çıksın hep onunla olsunlar. Hemencik çürümesinler :))

Öpüyorum

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA MAŞALLAH ÇOK TATLIYMIŞ PASTASIDA ÇOK GÜZEL OLMUŞ ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN
SEVGİLER

muko dedi ki...

merhaba

minik melek çok tatlı maşallah sağlıklı ve uzun bir ömrü olur inşş

pasta ise nefis eline sağlık harika görünüyor

sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Nino'cum çok şeker bir pasta olmuş, meleğin dişbuğdayı kutlu olsun :) Ellerinize sağlık..

meleginmarifetleri dedi ki...

Çok güzel bir pasta nice dişlere diyorum:)))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Hoşgeldiniz.
bebişş çok tatlı,ballı lokum olmuşş :))
pastanızda ne kadar sevimli. ve BÖĞÜRTLENLİİ......
ellerinize sağlık
, svglr NuNu

Aybike Ceylan dedi ki...

nino'cugum,
Hosgeldin, cok ozledik seni.
Ellerine saglik, hemen de ne guzel bir pasta olmus, ellerine saglik.
zcok sevgiler, opuyorum.

uygarimizlahayat dedi ki...

Ninocum hoşgeldinnnnnnnnnnnnnnn, görüşemeden gittin ama inş. bir daha ki sezonda nasip olur, pasta harikaaa, Ayşe Pelin hanımda çok tatlı maşallahhhhhh, ellerinize sağlık canım, küçük cadıyıda öpmeden geçemeyeceğimmm :)))

Damak Tadı dedi ki...

Canım,hoşgeldiniz sefalar getirdiniz!!Fotoğraftaki bu güzel görüntülere maşallah,Allah nazardan sakınıp korusun sizleri..)

Ayşe Pelin'in diş buğdayı hayırlı olsun..Pastası çok şeker olmuş..Nasılda elinin değdiği belli oluyor canım ninom..))O güzel ellerine sağlık canım..

İnşallah bir seneye gelişinde birlikte oluruz..İnan bizde çok istemiştik ama kısmet olmadı..

Seni kocaman kocaman öpüyorum o tatlı yanaklarından canım..


Sevgilerle..

pelince dedi ki...

Canım hoşgeldin evine ....Çok özledik hem mesajlarını hemde yeni tariflerini...Adaşımın pastası şahane olmuş,çok beğendim..Yeni incileri hayırlı olsun......

Sık sık görüşmek üzere..

Sevgilerimle...

Pelin dedi ki...

Merhabalar,
Güzel kızınızın dişleri çok sağlam olsun hiç çürümesin inşallah:)
Pastanız da çok sevimli.
Sihirli değneğiyle dişini tutan peri kızı fikri çok güzel olmuş.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

canım benim güzel kuşun ne tatlıı böyle adıyla uzun yaşasın
sevgilerim kocamannn

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım benim tekrar hoşgeldin yuvana:)
Pasta enfes ve çok tatlı olmuş:) Ellerinize sağlık..

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Nihancım hoşgeldin. Tatlı prensesiniz kocaman abla olmuş maaşallah. Bu arada o gördüğün NAzlı'nın ayaklarına tıklayınca NAzlı'nın bloguna ulaşıyorsun teyzesi:)

capankizimutfakta dedi ki...

pasta muhtesem olmus ellerinize saglik...allah kiziniza uzun saglikli omur versin. sevgilerimle...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Hoşgeldin Nihan'cığım evine ve bloğuna. Bizlerde seni çok özledik.

Ayşe Pelin'in diş buğdayı için yaptığın pastaya senin elinin değdiği nasıl da belli oluyor. İnşallah nişan, düğün pastalarını da yapmak kısmet olur canım.

Görüşmek üzere der sevgilerimi yollarım.

Unknown dedi ki...

canim hos geldin evine masallah minik kizin cok seker Allah nazarlardan korusun mutlulugunuzu daim etsin.
minik prensesin pastasida pek cici ollmus.
ellerine saglik canim.
mama duzmanlari incileri hayirli ugurlu olsun:))
kucak dolusu selam ve sevgilerrr.

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Bloğunuz çok güzel.

Saygılar,
Cenk

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin ninocuğum.. gzüel bir tatilin ardından yine hüzünle ailenden ayrılmak zor bile olsa insan yuvasını özlüyo.allah herkese sağlık sıhhat versin yine görüşürsünüz..

canım minik meleğin diş buğdayı kutlu olsun..nice uzun sağlıklı ve mutlu seneleri olsun.. resimdede pek şeker öıkmış maşallah rabbim bahtını açık etsin

Yaren dedi ki...

Hosgelmisin ninocum,yigeninin dis bulguru hayirli olsun,Allahim annesine babasina bagislasin.Pasta harika olmus,ellerine saglik.Sevgiyle kal.

Aysultan... dedi ki...

Maşallah ne tatlı bir yiğeniniz var,Allah analı babalı büyütsün inş.
Pastanızda enfes,ellerinize sağlık..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

MAŞALLAH DİYELİM PELİNE DE NAZAR DEĞMESİN.

Pastada harişka görünüyor.Ellerine sağlık

HOŞGELDİNNN NİNOOOO

ab-ı hayat dedi ki...

Hoşgeldin Nihancığım,


Pasta harika görünüyor,ellerinize sağlık...


sevgiler...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Çok güzelll bir pasta olmuş ellerine sağlık Nino :))

efsun dedi ki...

Kizim ve ben bu pastaya bayildik..
Ve simdiden ilk disi dustugu zaman boyle bir pastasi olmasi konusunda siparisini verdi :-D
Eline saglik, yegeninin de inci gibi disleri olsun..
Sevgiler