4 Ocak 2008

Kusbasi Tavuk Etli Rengarenk Makarna

Cocuguyla yemek problemi yasayan annelerin dikkatine :) Attention please!!! Benim oglan inanilaz yemek secer. Et yemez, sebze yemez. Isine geleni yer, isine gelmeyeni yemez. Iste durum boyle olunca, anneler ne yapacagini sasirir. Bende bu menuyu yeni kesfettim, simdilerde cokca bu yemegi yapiyorum :) Butun yemek secen yaramazlara afiyet olsun...

MALZEMELER
1/2 Paket az yagda haslanmis sebzeli makarna
Kup kup dogranmis tavuk gogsu
Pane harci veya galeta unu
Yumurta
Sivi yag

YAPILISI
Tavuklari once cirpilmis yumurtaya, sonra galeta ununa bulayin ve az yagda kizartin. Sebzeli makarnayi az yagda haslayin ve kizarmis tavuklarla harmanlayip, servis yapin.

AFIYET OLSUN

16 yorum:

Adsız dedi ki...

hasret kaldım makarnanın tek bir parçasına bile
liste ne derse o az kaldı mayısa ;))
Ahmetime yarasın afiyet bal olsunn
ellerine sağlık canımın içiii

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik tatlim.

gülriz dedi ki...

Nihancığım, pek güzel görünüyor cıvıl cıvıl. Ellerine sağlık arkadaşım

HULYA dedi ki...

Böyle makarnaya kim hayır diyebilir dimi?Ellerine sağlık Nihan'cığım.İyi bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler

Melek* dedi ki...

tavuk ve makarna seven oğlum buna bayılacaktır :) çok iştahlı zannetmeyin aksine hiç iştAHlı değildir ama et gördümü dayanamaz inş.birgün deneme fırsatı yakalarım tabi sadece çocuk için değil bizimde yememiz için

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ellerine sağlık canım bu menü yü çocuklar hiç affetmez. Benim çocuklar da ne olursa olsun affetmiyorlar.Sıkıldıkça birşeyler arıyorlar yemeye.Kimisi öyle kimisi böyle :))

Betül dedi ki...

canım ellerine sağlık mmmm kim yemez böyle nefis makarnayı öptüm canım

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmm nefisss ellerine sağlık canım..

Yaren dedi ki...

Ninocum hem yeni tarif hem yeni banner,bu daha güzel olmus eskisinden.Hayirli olsun sekerim:)Makarnada harika icim acildi vallahi.Ellerine saglik canim ve sana ailenle iyi bir hafta sonu gecirmeni diliyorum.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Isin zor, eger cocugun yemek seciyorsa, benim cocugum degil koca bebek cok secer, ama bosver, makarnanin bu haliyle herkes kim yemez ki, ellerine saglik canim.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

Fulya dedi ki...

Benim kızda daha herşeyi yemiyor.Yemek yeme konusunda çok mızmız.Ama makarna,taluk ve ete bayılıyor:))(Bayılıyorda ne kadar yiyor azıcık)yesinde oda yeter. Bundan ona yapmam gerek.Çok viaminli basleyici olmuş.Anne olunca insan en ufak şeyin bile vitaminini aksatmıyor.iyi günler.

uygarimizlahayat dedi ki...

Ninocum hızına yetişmek o kadar zor ki, bannerimı yemekleremi hangisine dikkat edeceğimi şaşırdım valla, maşallahın var, makarna harika olmuş, ama o dediğin varya çocuklarınıza ne yedireceğinizi şaşırıyorsunuz diye işte o koca çocuklardan biri de benim, herşeyi yiyemiyorum, annemlere ne zaman gitsek kadıncağız hala ağlanıyor benim bu durumumdan, büyüyemedim mi nedir anlamadım, ama bu tarifi ben bile tuttum :))) Ellerine sağlık canım...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Yaaa bende o çocuklardan biriymişim yaf:( Ne eziyetmişim ah ah:(

Bütün çocuklar yemek seçmeyi bırakın artıkkkkkkkk!
Bigün sizde anne olcaksınız,yok yani senin oğluş baba olcak tabi:))) hihihhi

Canım ellerine sağlık,çok leziz bi makarna bu hüpss

Leziz Tarifler dedi ki...

Yeni yılını kutlamak için uğradım, yeni yıl sana ve ailene mutluluklar getirsin canım. Her şey gönlünce olsun. Sevgiler..

Disalce dedi ki...

şimdi ninom seçen var seçen var...

benim kızım hem tombiş...yemesin istiyorum...hemde sebzeyi,çorbayı yemez...şimdi yemese vitamin alamıyor....abur cuburu çok seviyor..eee onu yese şişkolaşıyor...büyüdçe kötü olacak...

ee yesinmi yemesinmi....
sebzeyi sevdirebilsem...işlem tamam olacak....

ellerine sağlık.....
valla zayıf olsada yemese neler yapmazdım....ama yedikçe genişlediği için şaşırıyorum....

öpücükler....

www.illedeyemek.com dedi ki...

Ayy canım çekti,şimdi olsa da yesem:)

Canım ellerine sağlık..