23 Ocak 2015

ELMA ve YULAF SENİN ELİNE DÜŞECEĞİM AKLIMA GELMEZDİ



Yağsız sütle pişmiş elma birkaç kaşık yulaf ezmesi ve tarçın.. Diyetlerde bulunan ama benim hiç sevmediğim sabah kahvaltısı. Bugün bile isteye, tamamen gönül rızamla yaptım ya bunu ne diyeyim. Karnımdaki ağrı hala geçmedi, ne garip tahlillerim iyi, ultrasonlar iyi ya üşüttüm ya da kum döküyorum artık başka bir teşhisi yok bunun. Ben sağlıklıyım, sağlıklı olacağım. Pozitif düşünüp herşeyin üstesinden gelebiliriz Allah'ın izniyle. Nur içinde yatsın rahmetli anneannem elma pişirir yermiş karnı ağrıdığında. Annem bunu söyleyince ben de hemen bir elma soydum az bi yağsız sütle pişirdim üzerine 3 kaşık yulaf kepeği ve biraz tarçın koydum zorla da olsa yedim. Hemen hemen her türlü diyette bu öğüne rastlarsınız. Bugün ki menüm şu şekilde:

Sabah: 1 bardak ılık papatya çayı 1 elma 3 kaşık yulaf ezmesi 1/2 bardak yağsız süt pişirip üzerine tarçın. Üstüne 1 bardak su.

Ara Öğün: 1 ceviz 2 kuru kayısı öncesi ve sonrasında 1 bardak su.

Öğle: 1 bardak papatya çayı. Köfte ve yoğurt. 1 bardak su.

Ara Öğün: 1 kivi, önce ve sonrasında su.

Akşam: Yoğurt, haşlanmış brokoli ve kabak, önce ve sonrasında su.

Ara Öğün: Elma, önce ve sonrasında su.

Hiç yorum yok: