26 Şubat 2007

BEZE


MALZEMELER 
3 yumurta aki 
5 cay bardagi toz seker
1 tutam tuz

YAPILISI 

Malzemenin hepsini bir tencerenin icerisine koyup, tencereyi kisik atese koyalim. Mikserle surekli cirparak, yaklasik 7 dakika pisirelim. Atesten aldiktan sonra 10-15 dakika daha cirpmaya devam edelim. Karisim iyice katilastiysa, bezelerimiz pismeye hazir demektir. Firin tepsisine yagli kagit serelim. Krema sikma torbasina karisimi koyup, pisirme kagidinin üzerine sekil vererek karisimi sikalim. 100-120 derecedeki firinda pisirelim. Bezeler sertlestiginde, firini kapatip, bezelerin sogumasini bekleyip, soguduktan sonra servis yapabiliriz. 

AFIYET OLSUN

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bende yaptim bezelerden okul menusune cocuklar icin ama ocakta pisirmedim yani bilmiom ocakta yakarmisim gibi geldi bana firindada 120C 50 dk yeterli geldi ellerien saglik.blogun hayirli ve ugurlu olsun cnm

Adsız dedi ki...

blogun hayirli olsun cnm galiba yorum yazmayi beceremiorum kac oldu yolluorum gitmior

Yelda Özyurt dedi ki...

Merhaba NIHAN,
Beze yapmak istiyorum artik ben de, o kadar cok denedim ki, kizariyorlar ve yumusacik birseyler oluyor benimkiler, sence nerde hata yapiyorum. Bir de senin yontemi deneyecegim..