5 Aralık 2007

Kiyma Soslu Italyan Barilla Makarnasi

Bugunden itibaren sali gunune kadar inanilmaz yogunum. Vizeler basladi :( inanin cok korkuyorum. Odum kopuyor 70'in altinda bir not alacagim diye, cunku malum 30 yasinda, evli ve cocuklu bir kadin olarak, sinif tekrar etmek gibi bir sansa sahip degilim. Tabiiki hakkimizda hayirlisi ne ise o olsun, ama ne olur bugunlerde benden dualarinizi eksik etmeyin olur mu!!! Hafta sonu yaptigim bu Italyan makarnasi cidden muhtesemdi. Yanina hicbir yemek yapmaya gerek yok, bir ayran yapin yeter. Cunku oldukca doyurucu bir yemek. Denerseniz cok begeneceksiniz. Size afiyet olsun, ben yine dersime doneyim. Cok calismam lazim, cooookkk...

MALZEMELER
1 Paket Italyan Barilla Enli Makarna
150 gr. Kiyma
1 Adet Sogan
1 Adet Domates
1 Yemek Kasigi Biber Salcasi
Sivi Yag
Maydanoz
Karabiber
Kirmizibiber
Tereyagi
Tuz
YAPILISI
Bir tencereye su koyun, icine tuz ve sivi yag koyun. Su kaynadiktan sonra makarnalari koyun ve iyice pisirin. Yaklasik 15 dakika suruyor pisirme islemi. Daha sonra makarnayi suzun ve tereyagi ile yaglayin. Ayri bir tavada, yemeklik dogranmis sogani ve kup kup dogaranmis domatesi kavurun. Kiymayi, baharatlari ve tuzu ekleyip, pisirin. Sicak makarnanin uzerine, kiymayi dokun ve maydanozla susleyip, sicakken servis yapin.
AFIYET OLSUN

25 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

nefis olmus canim ohhh mis gibi yanina birde sarmisakli yogurt manti tadinda ellerine saglik

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ellerine sağlık çok nefis olmuş. Vizede başarılar diliyorum.Hiç korkma yaparsın sen.Sevgiler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANISI DUĞALARIMIZ SENİN İÇİN ALLAH YARDIMCIN OLSUN SEVGİLER

Baharcicegi dedi ki...

Makarna istac acici olmus,vizede basarilar dilerim,dualarimiz seninle

Baharcicegi dedi ki...

Makarna istac acici olmus,vizede basarilar dilerim,dualarimiz seninle

Melek* dedi ki...

MAKARNA BİR HARİKA OĞLUMA VERİCENKİ İZLE NASIL YİYOR
:)CANIM ELLERİNE SAĞLIK GÖRÜŞMEK ÜZER

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Nino'm, makarna olsun da nasil olursa olsun, bolonez sos cok basarili olmus, ellerine saglik.

Selam ve sevgilerimle..

yaban mersini dedi ki...

cnm..benim bu ne şahane bir makarna..sabah sabah cnm istedi,ayrıca kurabiyelr de nefis.. ama acıktım şimdi.bu bana yapılmaz ki..sınavlarda başarılar,dualarımdasın.slmlar.

yaban mersini dedi ki...

cnm..benim bu ne şahane bir makarna..sabah sabah cnm istedi,ayrıca kurabiyelr de nefis.. ama acıktım şimdi.bu bana yapılmaz ki..sınavlarda başarılar,dualarımdasın.slmlar.

Selcen Şenocak dedi ki...

Canım makarna nefis görünüyor ellerine sağlık.
Vizelerde başarılar, allah yardımcın olsun.
Sevgiler...

DENİZSEFASI dedi ki...

makarnanın her hali güzel, bu da harika görünüyor, ellerine sağlık

sınavlarda başarılar, canm

Şükran Kayaoğlu dedi ki...

Sınavınızda başarılar dilerim, Allah yardımcınız olsun. Makarna çok leziz görünüyor eşimin italya'dan getirdiği italyan yemekleri kitabında görmüştüm bu makarnayı ama hiç bir markette bu şekilde makarna göremedim ben. Ayrıca bende bir makarnasever olduğum için yanında yemek aramam ana yemek olarak tüketirim..Ellerinize sağlık.
www.elmaliturta.net

Leziz Sofralar dedi ki...

Canim makarna olsunda her sekilde bayilarak yeriz ailecek ellerine saglik canim benimde menüme girdi bugün sayende:))sevgiler...

inci dedi ki...

Canım sınavlarında başarılar dilerim....Evli ve çocuklu olup da böyle aktif bir öğrencilik hayatı içine girmen tebrik edilecek bir şey.....Sen bununda üstesinden gelirsin diyorum:))kıymalı makarna saray yemeği kadar şık ve iştah açıcı görünüyor.....ellerine salık....

NURDAN K. dedi ki...

MERHABA,
O KADAR BAŞARILISIN Kİ HERŞEYDE CANIM KARDEŞİM SINAVLARINI DA BAŞARILI BİR ŞEKİLDE VERECEĞİNE EMİNİM.. DUALARIM SENİNLE.. HERGÜN SAYFANA UĞRUYORUM AMA YORUM KONUSUNDA TEMBELİM.. MAİLİNDEN SANA YAZMIŞTIM HATIRLARSAN.. BEN SENDEN YAŞÇA BÜYÜK OLMAMA RAĞMEN BU KADAR BECERİKLİ ASLA DEĞİLİM..
YÜREKTEN KUTLUYORUM SENİ.. İYİ Kİ VARSIN.. SEN NE YAPARSAN BENDE ARTIK ÖĞRENİYORUM SAYENDE..
HAYATTA HERŞEY GÖNLÜNCE HAYIRLI OLACAKSA OLSUN DİLEKLERİMLE..
SEVGİMLE KAL.
ADAPAZARI'NDAN NURDAN ABLAN..
( BU ARADA BEN DE ÜNİVERSİTEYİ EVLİ VE 2 ÇOCUKLA ÇALIŞIRKEN BİTİRDİM.. "İKT.FK." BAŞARACAĞINA YÜREKTEN İNANCIMI YİNELİYORUM.. )

Gönül dedi ki...

sınavlarında başarılar diliyorum canımm...makarnan süper ellerine sağlık..sevgilerimle

butterfly dedi ki...

Ninocum ahh bilmez miyim o vize haftalarını, o ne stresli zamanlardır. Ama gelip geçecek hepsi, hem de en güzel şekilde, sen içini rahat tut canım:). Tüm sınavlarında başarılar dilerim.
Bu arada makarna bir harika, cidden yanında başka hiçbir yemek istemez. Ellerine sağlık canım.
Sevgiler:).
aslı

ebrulitatlar dedi ki...

Nino'cum �ok g�zel g�r�n�yor makarna. Ellerine sa�l�k. Ba�ar�lar diliyorum. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

canımmmm ninooommmmmm

ay ben bu makarnayı ham yahparım....nefis...ama yetmez...üstünede iki tane kurabiye alabilirmiyim..hani şu kupadan dökülenlerden...

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Makarnaya bayılırım. Ellerine sağlık. Harika görünüyor.

uygarimizlahayat dedi ki...

Makarna harikaaaaa....Vizede başarılar, nelerin altından kalktınız bir vizenin mi altından kalkamayacaksınız...Başarılar size ...

Adsız dedi ki...

nihanciğim öncelikle başarılar diliyorum.inşallah 90-en az 75 alırsın canım.başaracağına inanıyorum.
ikincisi makarnan süper görünüyo.ellerine sağlık.makarna hemen hemen en sevdiğim yiyecekler arasındadır.fotoğrafta şahane..emeğine sağlık.
asotu.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım bak hem çalış hem yemek yap maşallah sana
dualarım hep seninle canımın içi

Unknown dedi ki...

Makarnaya bayılırım,barilla ise en sevdiğim marka.Muhteşem görünüyor ben bayıldım.Ellerinize sağlık.
Sınavlarınızda size başarılar dilerim.
Sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Canım bu makarnayı bizde çok sık kullanırız.Özellikle ben çok her türlüsünü..))Barilla'nın her türü çok nefistir bence.Sence??
Kocaman öpüyorum seni canım.Kendine çokkkkkkkk iyi bak Ninom,sen benim canımsın unutma..)

Sevgilerimle.