1 Şubat 2008

Susamli Naneli Suzme Yogurt

Bu haftayida hayirlisiyla kapattik cok sukur. Ilk donem bitti. Onumuzdeki hafta, final haftasi. Pazartesi, Sali ve Persembe gunu sinavlarim var, dualarinizi benden esirgemeyin nolur. Gecen hafta yapmistim bu salatayi, gercektende nefis oldu susam tadiyla. Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum, her yemegin yanina yakisiyor, yapimida cok kolay. Yarin ve Pazar gunu tatil, bu hafta Cumartesi okula gitmiyoruz sukur ki, ama 120 sayfa calisilmak ve finalde verilmek uzere beni bekliyor. Cok calismam lazim cokkkkkkkkkkkk... Bu arada 100.000'i gecmis sayfami ziyaret eden dostlar, herbirinize sonsuzzzzzzzzz tesekkurler ediyorum. Blog hayatima gireli 1 sene olmak uzere. Ilk blogumu, Turkce blogda actigimda 3 ayda 100.000 ziyaretciyi gecmisti blogum, bu inanilmaz guzeldi gercekten ve cesitli sebeplerle sonra Blogger'a gecmistim ve burada da dostlarla kopmamak, hep birlikte birseyler paylasmak harika bir duygu. Iyiki varsiniz, iyiki sizlerleyim...

MALZEMELER
Suzme yogurt
Kirmizibiber
Zeytinyagi
Sarimsak
Susam
Nane
Tuz

YAPILISI
Arzu ettiginiz miktar dovulmus sarimsak, nane ve biraz susamla, suzme yogurdu harmanlayin. Tuzunu ayarlayin. Servis tabagina yerlestirip, catalla uzerini cizin ve biraz zeytin yagi gezdirin. Kirmizibiber, nane ve susam ile susleyip, servis yapin.

AFIYET OLSUN

18 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

Et yemeklerinin yanina cok yakisir,görüntü harika,eline saglik canim

dogada.blogspot.ru dedi ki...

nihancım duğalarımız seninle canım ellerine sağlık salatada nefis sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Nino'm,
hayirlisiyla o sinavlardan da gececeksin bak, simdiye kadar da hersey güzel gitti hep öyle düsün, kendini öyle motive et.

Bu tür salatalari ben cokkkkk severim ve hammm yaparim, senin de ellerine saglik, cok güzel görünüyor.

Sana güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum canimcim..

emineninemekleri dedi ki...

Merhaba Nihancigim
Süzmen cok nefis görünüyor birde yaninda taze sicak ekmek olacak hmmm..... Ellerine saglik canim.
Sevgilerimle Emine

Adsız dedi ki...

sevgili nihan maşallah hızına yetişemiyoruz.bu kadar yoğun olup blogunuda böyle sık güncellemek!!ALLAH güç kuvvet versin,ayrıca zihin açıklığı:)sizi çok takdir ediyorum.günde kaç kere ziyaret ediyorum bilmem sizi.alışkanlık yaptı.herşey için çok teşekkürler.kendinize iyi bakın...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ellerine sağlık canım görüntü süperrr...öpüyorum

Adsız dedi ki...

Harika görünüyor canim,ellerine saglik.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım ellerine sağlık,harika görünüyor.
Sınavlarında Rabbim zihin açıklığı versin. Olaysız bir şekilde:) atlatırsın inşallah hepsini ;)

Öpüyorum kocaman

Feyza Fidan dedi ki...

Ninocıııımmm,
Açtım yine ellerimi bacım,başladım duaya, sen içini serin tut datlum gıymatlum benimmm..
Salatada salata olmuş haniiiiiii..
Ellerine sağlık canımcım...

Adsız dedi ki...

salata nefis gorunuyor canim ellerine saglik, iyi haftasonlari dilerim, hosçakal

Minik Kus dedi ki...

Iyi ki burdasin :) Allah kolaylik versin. Insallah hayirlisi ile en guzel sekilde atlatirsin sinavlarini. Yogurtlu tarifleri cok severim. Ellerine saglik. Bu da cok guzel ve cekici gorunuyor :) Gorusmek uzere...

lezzetlilerim dedi ki...

Nihancım Allah zihin açıklığı versin canım kardeşim. Ellerine sağlık çok değişik bir salata denemek lazım. sevgilerimle

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Tamda benim damak tadım nefis olmuş canım ellerine sağlık.İyi bir hafta sonu dilerim öpt...

Cafe Gusto dedi ki...

Ninocuğum hep birlikte nice nice 100.000 lere inşallah.Ellerine ve yüreğine sağlık.sevgiler...

Adsız dedi ki...

Harika olmus,süpeeeeer.Eline saglik.

İlker Ergin dedi ki...

canım harika olmuş ellerine sağlık.sevgiler.

Fulya dedi ki...

Arkadaşım benim gibi salata seven bir insan için yalnızbaşına bile çok güzel eline sağlık.

etki alanı dedi ki...

100.000'E ULAŞMANI KUTLUYORUM CANIM..bİLİYORUM Kİ BU BAŞARILARINLA,ZİYARETÇİ SAYIN GÜN GEÇTİKÇE YILDIRIM HIZIYLA ÇOĞALACAKTIR..
dARISI BAŞIMIZA..
KOCAMAN ÖPÜYORUM..
TÜTÜ