16 Mart 2007

BARBIE PASTA

Uzun zamandir dusundugum Barbie Pastasini yapma firsatim oldu bugun. Cumartesi gunu cok sevdigim bir arkadasimin kizinin dogum gunu :) Bende bir Barbie pasta yaparak gitmek istedim. Tabii arkadasiminda kizininda bundan haberi yok. Onlar mutlu mesut pastalarini yaparken, bende kucucuk bir Barbie Pasta hazirladim. IYIKI DOGDUN HILAL'cim, nice mutlu, saglikli, uzun omurler diliyorum sana. Gercektende cok eglenceli oluyor boyle pastalar yapmak. Oglumada arabalisini yapmak istiyorum dogum gununde. Iste Barbie Pastamizin yapilisi...



MALZEMELER

2 Yumurta

2 Kahve Fincani Seker

2 Kahve Fincani Un

1 Yemek Kasigi Sivi Yag

1 Yemek Kasigi Sut

2 Cay Kasigi Kabartma Tozu

2 Yemek Kasigi Kakao

SUSLEMEK ICIN MALZEMELER

1 Paket Cilekli Krem Santi

1 Paket Cilekli Dr. Oetker Cream Ole

1 Paket Sade Krem Santi

Ulker Damla Cikolata

Renkli Sekerler

Barbie Bebek

Sut

YAPILISI

Bir kabin icine yumurtalari kirin, sekeri ilave edip kopurunceye kadar cirpin. Sonra un ve kabartma tozunu ekleyerek cirpmaya devam edin. Diger malzemleride ekleyip iyice cirpin. Bu harci, huni seklinde bir borcama koyarak pisirdim ben, sizde arzu ettiginiz bir kaliba dokun ve 170 derece firinda 30 dk pisirip, firini kapatin. Firinin kapagini acmadan, keki 15 dk dinlendirin. 1 paket cilekli krem santiyi, 1 su bardagi sutle cirpin ve uzerine cilekli cream oleyi ekleyin ve 1 su bardagi daha sut ilave edip iyice cirpin. Ayri bir kapta yarim su bardagi sutle, 1 paket sade krem santiyi cirpin. Krem santi ve kremanizi, buzdolabinda 15 dakika dinlendirin. Soguyan kekinizi, ortadan ikiye bolun, iki katinida biraz sutle islatin ve taban kismi, servis tabagina alip, bir miktar cilekli kremayla uzerini kaplayip, damla cikolata serpistirin. Kekinizin sutle islatilmis ust katini kapatin. Barbie bebegin elbiselerini ve bacaklarini cikartin. Aluminyum folyo ile kol altindan asagiya dogru her yerini kapatin. Bebegin girebilecegi sekilde, bicak yardimiyla, kekin orta kisminda bir delik acin ve bebeginizi beline kadar, kekin icine sokun. Kalan cilekli kremayla kekin heryerini kaplayin. Sade krem santi ve renkli sekerlerle, yukaridaki resimdeki gibi susleyin. Barbie bebegin eline suslu bir kurdan taktim ve sacinida evdeki nikah sekerlerinden bir duvakla susledim. Sizde elinizdeki malzemelerle, susleme islemini gelistirebilirsiniz. Pastanizi bir gece buzdolabinda dinlendirdikten sonra servis yapin.

AFIYET OLSUN


Hiç yorum yok: