13 Eylül 2007

KAVURMA


Eskiden eti agizima surmeyen ben simdilerde kavurma bile yiyorum, annem duymasin :) kulaklarimdan tavana asar herhalde beni :) Cunku kucukken az cektirmedim bu yuzden. Agizima surmezdim etin hangi nevi olursa olsun :) Evlilik, cocuk derken insan herseye alisiyor mecburen. Alismayi bi kenara koyun, sevmeye bile basliyorsunuz, sevmem, asla agizima surmem dediginiz yemekleri :) Iste kavurmada benim icin oyleydi ama simdilerde cok seviyorum, hele bide yaninda pilavla :) mmmmmmmmmm oruc oruclu :) neyse gelelim tarifimize...

MALZEMELER
500 gr kusbasi dogranmis yagsiz dana eti
Biraz kuyruk yagi
Domates, yesil biber
Pilav (yanina)

YAPILISI
Yikanmis dana etini kus basi dogruyoruz ve kuyruk yagi ile birlikte etleri tencereye aliyoruz. Etler suyunu salana kadar yavas yavas karistiriyoruz. Etler suyunu salmaya baslayinca, cok kisik ateste, tencerenin kapagini kapatip, pismeye birakiyoruz. Ara sira etleri karistirmakta fayda var. Etler pistikten sonra, pilav, domates ve biberle servis yapiyoruz.
AFIYET OLSUN

14 yorum:

Adsız dedi ki...

ÖNCELİKLE RAMAZANINIZI KUTLARIM.
BAK BU VALLA GÜZEL OLMUŞ :P
SEVGİLER,SATIR AİLESİ

Adsız dedi ki...

aman bencede kavurma ben hala sevmiyorum kavurmayı
etle aram eh işte idare eder. ben yokken iyice döktürmüşün. hepsine tek tek bakacam ama şimdi malum ye 27 ile ilgili çalışmam var
hayırlı ramazanlar

Özlem dedi ki...

Aaa ilk yorum benden mi yoksa :)

Ellerine sağlık çok lezziz olmuş.
Sevgiler...

Selma Alkan dedi ki...

Nihan abla ellerine saglik cok lezzetli gorunuyor hayirli ramazanlar ..

NiNo dedi ki...

satir ailesi cok tesekkurler, sizede hayirli ramazanlar...

yesimcim alisiyo insan, bende senin gibiydim canim :) ye etkiligi icin sabirsizlaniyorum, malum ilk etkinligim :D kolay gelsin canim...

ozlemcim 3. yorum seninmis :) sagol canimcim...

selmacim cok sagol canim, sanada hayirli ramazanlar...

GANNE dedi ki...

Ninocuğum valla ben de eşimle beraber bir çok şeyi yemeye başladım. :) Annem duyunca şaşırıyor. Eminim seninki de oyledir. :)
Ellerine sağlık. Hayırlı ramazanlar. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım Nihanım, ben pek severim kavurmayı. Pilav cacık yanında bonus olur :))

Ellerine sağlık..

sıcacık sevgiler...

Adsız dedi ki...

hayırlı ramazanlar canım kavurmd güzel olmuş ellerine sağlık insanoğlu her şeye alışıyo doğrusu çocukların nazı analarına oluyo işte naparsın hoşçakal

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Nasılda canım şimdi kavurma istedi. Hayırlı ramazanlar dilerim.
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

selam canim kusura bakma sanirim hep yanlis adres altinda girmeye calisiyormusum sitene bu yüzden bulamiyordum sükür kavusturana,ellerine saglik süper tarifler eklemisin.yorumlarin icin ayrica tesekkürler canim sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba canım, kavurma tabağın harika görünüyor, iftar sofralarına layık, ellerine sağlık, iyi sahurlar diliyorum, sevgiler...

NiNo dedi ki...

gannecim kesinlikle ole canim o yuzden soylemiyorum :)

zerrinim sorma valla coban salatada enfes oluyor :)

melekcim kesinlikle ole canim, benimde oglusla isim var bu konuda :) umarim buyudugunde secmez boyle yemekleri...

selservis tesekkurler canim, sanada hayirli ramazanlar...

isimsiz arkadasim sukur kavusturana demissin sukur cok sukur, keske bi de adini yazaydin :)

sofram tesekkur ederim guzel yorumunuza, sizede iyi sahurlar...

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim kavurma'da pide'de super olmus...


kelebeklisaniyeler.blogcu.com

NiNo dedi ki...

huriyecim cok tesekkur ederim canim...